taufik's FotoPage
bobdonut zone
By: bob doughnut

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Saturday, 18-Sep-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
hari kawin pa.. tapi ada 1 gambar pengantin je..

gambar long-range pulak tu..
team burger&donut
magic.. sepupu yg paling susah nak nampak kat majlis..
View all 5 photos...


Tuesday, 14-Sep-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
not much a do..

arrggh rotiboy mana..
yo-yo 1
yo-yo 2
View all 9 photos...


Sunday, 5-Sep-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
at last.. dapat jugak total90III MERAH aku.

woohoo..
ni kaki footballer ni..
 
View all 11 photos...

satu kl pusing cari total90III warna merah, dari bukit bintang sampai ke metro kajang pegi cari..
satu minggu cari tapi hampa, takde hasil..
sabtu lepas adik ckp Pertama Complex, baru teringat situ belum pegi..
pegi sana.. masuk first kedai je dah ada, nak saiz berapa 11,12,13...
hehe aku ambik saiz 13(u.s) senang beli saiz besar puas hati.


Thursday, 26-Aug-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
chilis .. bapak tebal daging burger dia..

abg eddie & adik
lapor.. perut masuk angin
tunggu 2nd course meal..
View all 6 photos...
today ada orang belanja makan kat chilis..
kalau nak harap pegi sendiri makan kat chilis.. pikir 10 kali dulu la..


Wednesday, 18-Aug-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
bowl-o-rama

fatinah & adik
firas, abg eddie & abg long rear
peace dude..
View all 11 photos...
gambor boling..
dan lain-lain yg aku tak tau nak letak kat mana.


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net